找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 3081|回復: 3

大笪地新增 Google 登入 及 Facebook 留言

[複製鏈接]
發表於 3-7-2013 13:36:57 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
大笪地新增 Google 登入 ,仍屬測試階段,響電腦版及手機版都可以 login,請大家幫手試試。

據某 d 統計,若提供 Facebook 及 Google 登入,接近 90% 香港人(當然計有上網果 d)已經可直接 login 了。若要再接近 100%,要考慮支援 Yahoo,但技術上有少少問題,要考慮一下先。

Screen Shot 2013-07-03 at 1.35.59 PM.png

同 Facebook login 一樣,先注意:

1) 假如你 Google / gmail 嘅 email address 同大笪地登記係一樣,咁用 Google 登入後應該會自動 link 番原本大笪地 account

2) 若不同 email,就會變成新會員 <-- 所有積分及權限會以新會員計算。

3) 因此,若你大笪地嘅 email address 不同 Google / gmail,請先聯絡管理員(登記 email 不能自行更改),更改大笪地上的 email,然後才以 Google 登入,咁就可以自動 link 番你個 account 、積分及權限。

另外,試用了 Facebook 留言。


Screen Shot 2013-07-03 at 2.21.04 PM.png
每個 post 之下會出現 Facebook Comments,會員及非會員可以以 Facebook 登入後留言,而留言及之後的回覆會雙向 Facebook 同步。不過,注意是,若用 Screen Shot 2013-07-03 at 2.15.57 PM.png 讚好或送出這兩個按鈕則不可以,因為 post 下面的留言系統是獨立的東西,與讚好或送出是不同的。

其實我網頁 (www.eggstudio.com) 是使用 Google Comments 的,可以做到真正 share 及同步,而保安及私隱方面亦遠遠超越 Facebook,但在香港 Google+ 用家相對少,所以不考慮用 Gppgle+。

若發現有問題請回 post 報告,謝謝。
 樓主| 發表於 4-7-2013 13:59:02 | 顯示全部樓層
由於 Facebook 的私隱問題頗嚴重,我只把 Facebook 留言於測試版及單車版開放,因為稍後可能可以控制只分享至 Facebook Group 而非公開 --> 只與 Robot Doll FB group 同步。

此外,稍後會測試 Google+,優點是私隱性極高,而且比 Facebook 系統成熟(容易搞),不過最大問題係香港用嘅人相對少,好似 5 、 6 年前 Facebook 一樣。(5、6 年前有一會員話香港都冇人用 FB ,結果呢位會員依家連自己 website 都 close 咗,只用 Facebook 做 photo gallery / album,死未?)

而且,當決定用哪一個系統前,需考慮長遠邊個會多人用,否則幾年後冇人用(好似 MSN)但又唔可以 switch 去另一系統。
發表於 6-7-2013 13:34:05 | 顯示全部樓層
我用 google login 無問題

facebook 的私隱係一大隱憂,我個 fb account 早前都不斷受攻擊,佢可能太想用自己的資源做生意,個人帳戶的資料越連越廣,但又唔想D用戶自己可以鑽空子兜過 fb 做生意,搞到越來越混亂。
發表於 6-7-2013 14:01:33 | 顯示全部樓層
其實 Face Share 、 Face Comment 、Google+ 、FB login 及 Google Login 等等工具嘅目的係以 Facebook / Google 作為平台,令更多人流導向大笪地。若令人流走向其他人嘅網站就違反咗加入呢 d 工具嘅原意,搞吓搞吓就變咗上面所講,某會員執粒嘅網站。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 29-3-2024 03:40 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表