找回密碼
 登記成會員
搜索
樓主: egg_studio

小米家庭(小米智能家居)開箱文

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 31-5-2019 00:29:23 | 顯示全部樓層
ricedingmeow 發表於 30-5-2019 03:58 PM
請問香港係咪都要用大陸版網關先可以link AQARA開關?很多人說香港版search不到開關。連香港小米客服都話唔 ...

1) 一定要用大陸版網關,而手機上的小米 Home 亦要選擇大陸地區。(用開小米嘅香港人都應該知道,小米最 top 嘅嘢一定唔會放俾香港行版用)

2) 要用 adapter,或者換一個酒店用果種「萬能插面板」。

3) 冇駁上網關(智能家居是用 Zigbee 通訊,唔係用 WiFi),就係普通燈掣。

好奇一問,你裝修時拉多條火線俾智能家居,定用「單火版」?我識有朋友專登搵師傅拉多條線做「零火版」(我用單火版的)。
發表於 31-5-2019 11:46:02 | 顯示全部樓層
egg_studio 發表於 31-5-2019 12:29 AM
1) 一定要用大陸版網關,而手機上的小米 Home 亦要選擇大陸地區。(用開小米嘅香港人都應該知道,小米最 t ...

多謝指教!

1) 一定要用大陸版網關,而手機上的小米 Home 亦要選擇大陸地區。(用開小米嘅香港人都應該知道,小米最 top 嘅嘢一定唔會放俾香港行版用)
我現在用小米IP Cam都係用米家大陸地區的。網関收到!

2) 要用 adapter,或者換一個酒店用果種「萬能插面板」。
電師傅唔肯同我裝萬能插面板話唔符合香港規格
3) 冇駁上網關(智能家居是用 Zigbee 通訊,唔係用 WiFi),就係普通燈掣。
OK!最緊要確定呢個,裝修時沒有WiFi也可以試到

4)好奇一問,你裝修時拉多條火線俾智能家居,定用「單火版」?我識有朋友專登搵師傅拉多條線做「零火版」(我用單火版的)。

甘你用單火版電燈會不會閃爍?
我現在仲夾緊,因爲一換就全部開關都換,費事兩個樣。燈可以用單火,師傅話有些電器W大一定不能用單火版。我問緊甘係咪全部都拉零綫。

我既不是IT人也不熟水電,師傅又不熟智能野,現在我都頭大中...  謝謝分享!
 樓主| 發表於 2-6-2019 19:34:40 | 顯示全部樓層
「香港規格」就係死穴,師傅有電工牌,一定唔會同你做,費事釘牌,所以唯有搵 friend 幫手。不過,所謂「香港規格」有啲情況都係搵嚟攪,事關國內規格比香港仲嚴(部分,不是全部)。

冇 Wifi 真係一個普通燈掣,不能用電話操作的,也不能設置自動功能。

小米呢個係「燈掣」,唔設計用嚟駁大電器的(佢另外有一款應該係「智能曲架」,可以駁冷氣)我真係用嚟駁燈及抽氣扇,兩樣加埋有排都未到 fuse 盒的 A 數,更加未去到智能燈掣的 A 數,道理上應該冇問題,當然不要接駁發熱或大 A 數的電器啦。

單火版冇閃爍。對於「閃爍」,我有呢個經驗:

1) 我另外有一套「遙控燈掣」,即是另外有一個遙控面板,不是小米的,廠方跟一粒電容,說明書話若有閃爍,就加電容,冇閃就唔駛。我用 LED 燈的。

2) 我都有聽過以前用 LCD / LED 有閃爍,但自己未試過。
發表於 3-6-2019 14:10:00 | 顯示全部樓層
謝謝樓主!
係呀,師傅本來有mark大電器係有燈曲。初是我都唔知咩係燈曲。現在要研究下大電量的電器係可以用靈火版還是不能用智能。空調伴侶係一個plug,但不是開關制。而且因爲空調伴侶是大陸三脚應該不會用。

型号               零火线ZigBee版                 单火线ZigBee版
输出               总路数功率≤2500W         3W≤每路功率≤800W

 樓主| 發表於 3-6-2019 15:44:56 | 顯示全部樓層
ricedingmeow 發表於 3-6-2019 02:10 PM
謝謝樓主!
係呀,師傅本來有mark大電器係有燈曲。初是我都唔知咩係燈曲。現在要研究下大電量的電器係可以 ...

小米始終是「燈擎」,並非設計給大電流,而且曲架係 cit 曬來去嘅電,同燈擎不同;有公司同樣以 ZigBee 出曲架擎,但唔知網關用唔用到,而且好貴。

另一方法是買人仔 $79 買小米的萬能遙控,用嚟開關冷氣、風扇、錄影機等等。

發表於 4-6-2019 20:04:19 | 顯示全部樓層
egg_studio 發表於 3-6-2019 03:44 PM
小米始終是「燈擎」,並非設計給大電流,而且曲架係 cit 曬來去嘅電,同燈擎不同;有公司同樣以 ZigBee 出 ...

萬能遙控可以控制沒有智能開關/插頭的電器?那是走紅外綫+Zigbee所以萬能?如果是也很抵玩啊!其他冷氣智能遙控起碼十倍價錢喔!
 樓主| 發表於 5-6-2019 02:25:41 | 顯示全部樓層
我冇買,不過睇 spec 其實佢係紅外線發射器,可以連上網關,然後 set 自動化功能或手機操作,俾有紅外線遙控的電器用,包括冷氣。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 21-4-2024 12:00 AM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表