找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 38074|回復: 4

自己安裝 CCTV 系統

[複製鏈接]
發表於 16-6-2012 13:54:12 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
為監察及防盜,前排安裝 CCTV 及警報系統。

之前向新界做開村屋防盜嘅公司打價,發現極度海鮮價,由 8 千至 8 萬都有,但不約而同,幾間都唔可以確實報一個實價。同 d 村民同鄉交換過意見,發現原來大家都有差唔多情況,估計新界好多鋪頭其實只係 agents,來來去去都係果幾個師傅做工程。經 d 鄉紳建議,不如自己買料裝,反正搵公司/師傅做,一樣係果幾隻牌子。

結果去鴨記,一套 CCTV 錄影盒(可駁 8 支鏡頭,其中一支為 PTZ,即係可以左轉右轉、zoom前zoom後果種,玩過 Rainbow 6 就應該知邊種),另加 2 支室外 IR 鏡頭、3 支室內 IR 鏡頭,連火牛盒及配線,一共 $3200。

安裝就最花時間,因為要鑽孔及拉線,不過有心機其實唔難。CCTV box 就要駁番落電視(可以駁電腦 mon),另外 setup 網絡及警報。

大致功能如下:

  • 24小時錄影,我買咗 500GB harddrive,夠 5 支 cam 用約 15-20 日。
  • 有物體移動、遮住個 cam、打爛果 cam、剪斷電線等會有 alarm,及將之前及之後嘅 screen cap 及 video 上載至 FTP server 及 email 。
  • 另外用電腦錄影 -- 即係可以 set 多一部電腦或 NAS 響屋企以外地方,例如公司,同步做錄影及 alarm 功能。
  • 可用電腦、iPhone、Android 睇到各支 cam。

Screen Shot 2012-05-16 at 11.51.03 AM.png
Mac 上 Screen shot

Screenshot_2012-06-16-13-23-27.png
Android 及 iPhone / iPod Touch 介面完全一樣


發表於 19-6-2012 12:28:35 | 顯示全部樓層
我最近亦為屋企大廈物色CCTV承辦商, 由於是業主立案法團, 所以一切要跟足法例, 只能聘用有保安牌的CCTV公司。我大廈要裝5支cam, 分別係地下大堂1支, 兩部lift各1支, 天台出入口1支及後門1支,再加大閘開門對講機一支, 共6格畫面, 連埋22" LCD mon 及錄影設備合共介乎35-50K
因為做lift槽拉線及放訊號落大廈公共天線的工程都好貴, 大閘對講機亦要成萬蚊一部, 初時以為佢哋都冇乜肉食, 但睇完樓主你的分享後發覺CCTV公司仍然有相當可觀的利潤。其實鏡頭都介乎800-1500之間, 全部都係made in China, 只係香港, 台灣定係韓國牌子, 來路貨唔會出現在民用上, 500線已經好sharp, 但如果要有IR功能就最好親眼睇下個效果, 因為分別都幾大, 同埋顏色有冇問題(當罪案發生後,警方往往都會睇番錄影, 如果疑犯衣服或頭髮顏色能準確記錄下來,對調查有大幫助) 反而d防水殼好平, 如果佢話有防水功能的鏡頭要貴超過200元即係滾你。不過我冇考慮到pan & zoom 的功能, 諗落又好似幾有用, 希望來閣下俯上實地考察一下, 因為我都想在自己屋企裝番套。
 樓主| 發表於 19-6-2012 17:58:05 | 顯示全部樓層
alexphoto 發表於 19-6-2012 12:28 PM
我最近亦為屋企大廈物色CCTV承辦商, 由於是業主立案法團, 所以一切要跟足法例, 只能聘用有保安牌的CCTV公司 ...

你可隨時嚟睇吓,或者星期六早 d 入嚟我屋企。

我果支鏡頭二百幾,但有一支 IR 輸出勁 d 就要五百幾。不過,若室內用,二百幾果 d 已經足夠。顏色方面我認為足夠睇到疑犯衣服或頭髮顏色,解像力亦足夠。

我返工果個商場就用緊「非民用」果 d ,解像力係可以去到 HD,例如支 cam 安裝響二樓,可以拍攝到樓下條街路人個樣,十分清晰,不過個 d 就係你講緊幾萬蚊果 d,因為鏡頭貴、部錄影機都成個櫃咁大。

不過,你同我唔同,我唔需要有牌公司安裝,所以可以平你最少一半。
發表於 20-6-2012 12:50:28 | 顯示全部樓層
egg_studio 發表於 19-6-2012 05:58 PM
你可隨時嚟睇吓,或者星期六早 d 入嚟我屋企。

我果支鏡頭二百幾,但有一支 IR 輸出勁 d 就要五百幾。不 ...

可否提供有pan & zoom 功能的鏡頭牌子嗎? 此功能需一定要用電腦程式控制嗎?
 樓主| 發表於 20-6-2012 14:59:44 | 顯示全部樓層
alexphoto 發表於 20-6-2012 12:50 PM
可否提供有pan & zoom 功能的鏡頭牌子嗎? 此功能需一定要用電腦程式控制嗎?

牌子就唔清楚,你可以去鴨記睇睇。個樣係類似:

ptz-cctv-camera-wall-mount-bracket.jpg

或者去呢個 website ...... 佢嘅價錢同鴨記差唔多,值得參考。http://dvrcenter.cn/

控制方面,可以由主機 / 電話 apps / 電腦控制,例如 zoom 及 pan;另外,可以配合其他 cam ,當另一支 cam 發現有物體移動或其他 alarm,就可以立刻 zoom 及 pan 到某一個位置 + 錄影 + 追蹤。不過,一支 PTZ 鏡已經等於幾支普通 cam,值唔值就睇自己用途。

由於要靠主機上一組輸出用嚟控制 zoom 及 pan,因此買機時係一定要講明要呢個功能。

Software 方面,跟機嘅 software 可以控制 pan 、 zoom 、光圈大小,當然可以響主機上一樣控制到。

Screenshot_2012-06-20-15-29-48.png
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 29-3-2024 04:38 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表