找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 13717|回復: 6

[推介/評論] 旺角又多一間單車黑店--功學社

[複製鏈接]
發表於 10-3-2012 23:42:16 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
今次經驗唔係俾人開貴價呢 d 小事,事關單車安全,所以必定要開名,請大家留意。

因早前買咗個二手 road bike 架,計劃砌一架平頭 road bike。同之前 Fair Lady 一樣,需要買一對 C-夾 用嘅手掣(brake level)。呢排行過各大單車鋪都有睇吓問吓,雖然選擇唔多,不過有平有貴,總之就未買。

今日放工行過「功學社」問問。店內有幾個阿叔,問坐響櫃面嘅阿叔有冇平把手掣,佢諗咗一陣都唔知乜嘢係平把,咁我話:「dup 頭改平頭,所以要買對手掣,C-夾用。」

阿叔:「有,用 Avid 啦。」

當時我即刻心諗:「Avid ? Avid 有出 C-夾 level ?」(因為上年砌 Fair Lady 時已做過 research,Avid 冇出過  C-夾手掣 )

之後我問清楚阿叔:「我用 C-夾,唔係 V-Brake 喎。」

阿叔立刻指指櫥窗,入面約有十幾對黑色 Avid level。(後來返屋企,上 SRAM 網頁,知道果對係 SPEED DIAL 7 http://www.photomarket.hk/forum. ... on=newthread&fid=70

我回答:「C-夾用 V Brake 手掣停唔到架車㗎喎。」

阿叔:「呢隻(Avid)可以較行程,而且停唔停到睇自己,我踩鳳凰都係用隻腳夾停架車。」

我唔想袋錢入人袋,但都俾條落台階阿叔:「我想睇吓有冇其他款?」

阿叔:「仲有好多隻,我要知你想要 d 乜。」

我:「咁有冇其他款呢?」

阿叔:「有好多款,不過果 d 唔一定停到車。」

結果阿叔點都「推薦」我用 V Brake 嘅 Avid 手掣。

以上對話雖然唔係錄音,不過大致係咁。我可能個樣似新手,所以阿叔點都想滾我買 Avid,而講嚟講去都俾唔到另一個款。如果唔明以上對話有乜問題,咁就要留意:

C-夾同 V Brake 由於設計唔同,手掣唔可以共用。假如 C-夾 配 V Brake 手掣(即係我買咗對 Avid 的話),咁我架車就會唔夠「迫力」,慢速都可以停到,但快車就會冇 brake,係極危險嘅事!

我唔知「功學社」阿叔唔知呢件事,定係當我水魚?人命關天,我唔踩開 fixed gear,所以唔識用對腳夾停個轆,總之大家小心小心!

此外,可參考 SRAM 官網,Avid 所有手掣都只可俾線碟 (Mechanical disc brakes) 或 V Brake (Linear-pull brakes) 使用,不可用於 C-夾。


發表於 11-3-2012 18:34:19 | 顯示全部樓層
好多呢D老店老SEAFOOD都係咁
唔去了解新產品特點,但係又自以為了解
發表於 10-4-2012 09:09:35 | 顯示全部樓層
咁又唔算黑店,只係個老細唔識野,亂点!
 樓主| 發表於 10-4-2012 18:12:55 | 顯示全部樓層
ysl2003 發表於 10-4-2012 09:09 AM
咁又唔算黑店,只係個老細唔識野,亂点!

總之買嘢小心 d 啦
發表於 12-4-2012 14:19:07 | 顯示全部樓層
小心駛得萬年船
發表於 13-4-2012 13:08:08 | 顯示全部樓層
去貨就要出盡法寶, 正所謂 Sales 呢家野信佢一成...

旦兄有風度, 比我聽到佢講雙腳夾停架車, 一定會問清楚
發表於 2-6-2012 22:00:09 | 顯示全部樓層
呢排想買架單車,好彩師兄報告 唔該哂
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 28-4-2024 12:42 AM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表