找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 13484|回復: 1

2005年3月30日 馬鞍山仿真草 - - - 對 科域 (聯賽)

[複製鏈接]
發表於 18-2-2009 14:40:41 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
比賽日期30/3/2005
對手科域(聯賽)
地點馬鞍山仿真草
比數勝 2:0
己隊入球者阿榮,阿贊
比賽精華上半場十多分鐘左右阿榮接應琪仔右路大腳傳中於禁區內第一時間凌空抽射入網領先一球及後對方全力反擊後防一度混亂,下半場初阿榮再接應Alex左路傳球飛身迎頂引來右肩嚴重受傷即時離場(傷勢未明)至中段時阿贊再以半單刀姿態射入終以兩球淨勝對手完場.
紅/黃牌周欣
最佳球員阿榮
出場陣容:
守門員:  Homan
後防(左至右): 阿骨, 阿政, 周欣, 琪仔
中場(左至右): 阿榮, 阿邦, 阿Ray, 阿贊
前鋒: Alex, 阿細

其他球員: 阿Sam, 燒雞
打氣: 家輝
 樓主| 發表於 18-2-2009 14:41:09 | 顯示全部樓層
回覆
推薦 留言 2 / 7 的問題討論
寄件者: 005ching傳送時間: 1/4/2005 5:49
領隊,

謝拉榮傷勢如何?要休養幾耐?要否準備慰問卡或掛靴宴(講笑).......

回覆
推薦 留言 3 / 7 的問題討論
寄件者: 三都主Alex傳送時間: 1/4/2005 13:37
優勝劣敗!
又一場漂亮的勝仗!
硬食一腳又何仿!
祝阿榮 早日康復, 重拾勇態!

回覆
推薦 留言 4 / 7 的問題討論
寄件者: 希比昌傳送時間: 1/4/2005 13:54
亞榮受傷都唔少野喎, 我打比佢, 佢話勄斷左鎖骨, 要入院做手術, 大家要慰問下佢啦!!

回覆
推薦 留言 5 / 7 的問題討論
寄件者: 打什肥佬傳送時間: 1/4/2005 16:48
阿榮點受傷嫁....
重有... 冇冇人講下比賽情況?


回覆
推薦 留言 6 / 7 的問題討論
寄件者: 中場破壞王傳送時間: 2/4/2005 1:18
Alex:
非常同意你的講法呀!!"優勝劣敗!硬食一腳又何仿", 對手要用什麼方法去比 賽我哋控制唔到!!佢哋要用傷害對手的方法來比賽是佢哋對自己的實力冇信心, 要用一d不正當, 不公平的方法去比賽!!....唉...其實我發覺香港人踼波就係咁!!!你踼我一腳我就要踼返你10腳來報仇...一d體育精神都冇!!!非常可悲....佢哋都唔配在球場上出現呀!!!
但我哋最起碼都要保護自己...踼波唔係為啖氣呀!!!是enjoy足球呀!!enjoy大家為同一個目標而一齊努力!大家唔好為咗一d唔公平的事而退縮!我哋更加要團結一至用我哋的體育精神和合作性來贏佢哋!!
硬食一腳又何仿!!!(背後的意思好大呀!!!)...當我自己俾人踼倒時都好想好想xxxx條卜街!!但我知如果我因為咁而同佢哋嘈....唔單止令球賽唔能夠完成...重會令自己的隊友分心....(當然其他隊友一定會...我....但咁樣我哋一分心就好容易會輸呀!!!!我一定要球賽如正常的賽果完成...(就是我哋勝利!!!唔可以俾其他的事影響到呀!!!自己食了一腳...又沒有太大外.....忍一時之氣....我哋就會成功呀!!!一諗到咁..我就覺得藉得呢!
anyway!我哋做返GD本色是最重要呀!!!要令其他隊輸得心服口服!!!我哋身為聯賽冠軍, 唔單止贏比賽, 重要贏人格呀!!!

回覆
推薦 留言 7 / 7 的問題討論
寄件者: monsterchik傳送時間: 2/4/2005 20:05
Alex :

      我們對付的不是正常人, 不能用我們理性想法去估他們的行為, 正如, 我們無法預測畜牲的行為一樣. 不過, 我當時的心情十分矛盾, 一方面擔心你會因此受傷, 另一方面, 讚賞你的EQ之高, 竟然無還手, 顧全大局. 明知球証(加垃圾)偏袒對手, 當你還手, 一定出場.
     我們不是忍惡讓善, 而是我們有人格, 否則, 大家走在一起, 一早走人了.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 26-4-2024 11:53 AM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表