找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 13975|回復: 1

2004年12月28日--馬鞍山仿真草--對裕新仕勤 (聯賽)

[複製鏈接]
發表於 18-2-2009 14:18:31 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
比賽日期28/12/2004
對手裕新仕勤
地點馬鞍山仿真草
比數負1:4
己隊入球者阿贊, 琦仔(o.g.)
比賽精華阿贊開賽早段閃電入球領先一比零, 但因球隊愈踢愈亂而其後失守
紅/黃牌琦仔(黃), Ray(兩黃一紅)
最佳球員阿贊


出場陣容:
前鋒: Alex, 阿慈
中場: Dicky, 阿邦, 阿Ray, 阿贊
後防: 周欣, 琦仔, 阿政, 阿細
龍門: 阿俊
後備: 阿骨, 阿晃, 燒雞, Benny
觀眾: 陳明及Alice, 美女茵
 樓主| 發表於 18-2-2009 14:18:54 | 顯示全部樓層
回覆
推薦 留言 2 / 6 的問題討論
寄件者: 卡富芝屎傳送時間: 30/12/2004 11:52
雖然大家對o黎場比賽有不同意見, 但我都好希望大家可以有勇氣地講出你o既意見, 不論係正面還是負面都好, 可以給大家一個知字, 以及加以改善, 可能你覺得我講野好難聽, 但我都係會講, 總好過屈o係個心度, 我都希望你地都係咁講出你地o既意見, 做人同踢波一樣, 唔怕輸, 最緊要輸得起, 從失敗中學習, 睇o下點樣可以贏番, 一尾死做難做冇人會話你做得好, 技術唔夠人好的話就要以策略取勝, 利物浦殘陣都可以贏阿仙奴啦, 係咪?! 最緊要免傷和氣, 你踢得我o黎隊波, 就要有團隊精神, 隊友間要和睦相處, 互相信任, 比o的GD精神出黎睇o下得唔得?!

回覆
推薦 留言 3 / 6 的問題討論
寄件者: monsterchik傳送時間: 31/12/2004 13:43
       我個人認為大家好像失去了信心, 平時好簡單的動作: 控球在腳, 交波給隊友, 突然變得好困難(我自己都有這種感覺) 既然, 球隊處於低潮期, 又受到傷兵的困擾, 我相信要各隊友互相支持和鼓勵, 每個人各自有不同的表達方式, 可能, 有人喜歡, 也又人不接受.好似我經常被阿細、阿邦和阿贊責罵, 雖然, 未必樣樣我都同意, 但自己再深思熟慮下, 也明白他們都是想改善錯誤, 無論如何, 大家的出發點也希望球隊盡快走出谷底, 重新納入正軌.
             除了言語上的鼓勵之外, 大家落到場, 各人多走一步, 以行動激勵隊友, 好容易感染其他人, 人家見你走, 也會自覺地走多步. 最後, 我都希望大家免傷和氣,  新一年新開始.




回覆
推薦 留言 4 / 6 的問題討論
寄件者: 陳達沙傳送時間: 31/12/2004 14:37
不....要....辜....負....!
See.....you......on......2005!



回覆
0 則推薦 留言 5 / 6 的問題討論
傳送時間: 31/12/2004 14:42
這個留言己被管理員或助理管理員刪除。

回覆
推薦 留言 6 / 6 的問題討論
寄件者: 三都主Alex傳送時間: 31/12/2004 14:43
Dear GD Brothers,
正如阿骨所講, 我們球隊處於低潮期, 各位都很急, 希望球隊復甦。有時我們越急、 越緊張, 越不能發揮自已。太在意勝負, 反而令自已急燥, 失去冷靜。 現在最重要是重拾我們的團隊精神, 放開心情享受足球,正如去年一樣。 Everyone has been doing well, cheers for the effort!  

Alex
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 29-3-2024 04:11 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表