找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 3107|回復: 2

等等等......仲未出 Lion ??

[複製鏈接]
發表於 16-7-2011 00:05:06 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
Apple 官網已經宣布 Lion 會響七月推出,一般 Mac 友都估會響 7 月 14 日。而 Apple 亦已宣布將透過 10.6 嘅 App Store 以 $29.99 發售。不過幾樣嘢未知:

1) 當然就係七月幾多號呢?
2) 下載版可唔可以好似過去 Mac OS 咁有得選 clean install 及 upgrade 呢?
3) 除下載版外,有冇 DVD version ?
4) 有冇 family pack 呢?

呢個 Lion 真係比過去 OS X 神秘得多。而總覽官網的介紹,Lion 冇響系統速度上作出變動,而主力集中響 interface 上。其中我覺得有用嘅係 Mission Control ,可算係改進咗嘅 Spaces。而 Resume 及 Auto Save 就將 iOS 「即時 save」嘅概念帶到 Desktop 上。唔知下一代 Mac 機會唔會好似 iPad / iPod Touch 咁一開就用,唔需要 boot 機呢?

而 Multi-Touch Gestures 就未知響 Magic Mouse 咁細嘅面積上難唔難用?

大家對 Lion 有乜期望,不妨 share ~~
發表於 16-7-2011 00:31:37 | 顯示全部樓層
據我所知,今次Apple 為了推 App Store,所以暫時無計劃出DVD版。
而呢個US$29.9是可授權在10部機上安裝。
好似係clean install 同 upgrade 都有… (呢點唔confirm,不過無理由唔得)

另外,Multi-Touch Gestures 罷明唔係for mouse 用家,係主要for macbook 系列及用Magic Trackpad 的用家為主,另外有報導指亦會support touch screen 操控。
至於版面方面,會有點和 iOS 同化,相信對一般iPhone /iPad 的PC Windows 用家來講會比較易適應。
早前有Lion GM 的用家就話一開始會唔習慣全新的Multi-Touch Gestures 手勢,和以往在概念上有點不同,這個就要等推出後,大家的試用報告了!
 樓主| 發表於 16-7-2011 12:16:32 | 顯示全部樓層
非也,上次 Mac 推出 OS 10.6 不可以 clean install,你可能當時買新機跟埋所以冇留意。

另外,Multi-Touch Gestures 可以 for Magic mouse 使用。等出咗後我會出 report~~
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 20-4-2024 03:48 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表