找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 4207|回復: 10

歐洲的 Windows 真快樂

[複製鏈接]
發表於 17-12-2009 19:47:47 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
看了以下新聞,知道歐洲出售的 Windows 終於可以 "真正" 地 remove IE,對系統速度及安全都應該有不少改善。

以前 98 /ME 年代,人們 (包括我) 要用 Win98lite 呢 d freeware 去 "完全地 remove IE" ......

轉載自 cnet 17-12-2009

微軟公司與歐盟執委會終於化解歧見,就Windows環境下的瀏覽器選擇達成共識。

歐盟競爭政策委員Neelie Kroes周三正式宣布,撤銷因IE瀏覽器壟斷市場而對微軟提出的反托辣斯官司。根據和解協議,歐洲經濟區(EEA)內販售的Windows PC今後將提供使用者一個選擇螢幕(Choice Screen),讓他們自由選擇安裝除了微軟IE以外的替代瀏覽器。

這個選擇螢幕將提供使用者選擇安裝多達12種搭配Windows的常用網頁瀏覽器,包括IE、蘋果公司的Safari、Google的 Chrome、 Mozilla的Firefox、Opera、AOL的瀏覽器,以及較不具知名度的產品,例如Maxthon、K-Meleon、Flock、Avant Browser、Sleipnir和  Slim Browser。

使用者可任意下載多種瀏覽器,或沿用IE。此外,歐洲的電腦製造商與使用者將能完全關閉IE,並指定以別的瀏覽器為預設瀏覽器。另一和解條件是,微軟不得藉簽約或技術手段,阻止使用者選擇不同的瀏覽器。

微軟起初提議自Windows 7作業系統完全移除瀏覽器,但競爭對手與歐盟都不贊同那麼做,而是傾向設計一個選擇螢幕。微軟最後讓步。


根據歐盟執委會的說法,微軟依據各方的意見回饋,修改、改良原來的設計。如今,選擇螢幕出現的是中立的視窗,而不是IE視窗,而且以隨機排到的順序列出各種瀏覽器。螢幕畫面本身看起來更簡潔、不雜亂,讓使用者更能專心選擇想要的瀏覽器。

微軟Windows將持續附帶IE,但同時讓PC製造商能安裝不同的預設瀏覽器。選擇螢幕會在消費者首度使用預設瀏覽器時出現,讓使用者有機會依自己的偏好選擇不同的瀏覽器。微軟承諾,未來五年都將在歐洲經濟區提供使用者這個選擇螢幕,適用於Windows XP、Vista和Windows 7系統。

Kroes說:「數百萬計的歐洲消費者將因這項決定而受惠,可以自由選擇他們使用的網路瀏覽器。這樣的選擇不僅改善人們使用網際網路的體驗,也可促進瀏覽器公司創新,未來提供民眾更好的瀏覽器。」

六個月後,微軟必須向執委會定期報告實施新承諾的進度,而執委會兩年後可評估微軟履行承諾的情況如何。

在歐盟宣布這項消息之後,微軟也發布聲明。微軟法務長Brad Smith說:「我們步上的這條路,將導致微軟內部重大的改變。然而,我們相信,這些是化解競爭法顧慮的重要步驟。這是重要的一天,也是向前邁出的重要一步。我們期待為歐洲的未來奠定新的基礎。 」 (唐慧文譯)




(Credit:Microsoft)
發表於 19-12-2009 09:17:21 | 顯示全部樓層
真好! 我既ie已活埋好耐!
發表於 13-1-2010 11:28:16 | 顯示全部樓層
其實IE真的那麼差嗎? 我用了電腦十多年,已習慣了IE的環境, 一年多前裝了Firefox, 但每次要上網都不由自主地click開IE, 看來要改變還需要一段日子呢。請問師兄可否具體講下IE有什麼問題? 另外坊間還有什麼web瀏覽器可供window使用?
 樓主| 發表於 13-1-2010 18:50:49 | 顯示全部樓層
回覆 3# alexphoto

簡單地講,IE 有幾個唔同層次的問題:

1) 對於我呢d有時要寫下 website 嘅人呢講,IE 係一個好麻煩嘅野 -- 地球上有個叫 W3C 的組織,佢地會 define 邊d係寫webpage 用嘅"語言"。除咗IE外(IE9報稱會遵循番W3C標準),幾乎所有 browser 都遵循番W3C標準。由於IE唔遵循W3C標準,好多時有好多webpage/website 用IE係開唔到。

2) 早年(未興 Web2.0前)好多人,多數係 Windows user, 用 Frontpage / Frontpage Express 黎寫 website/webpage。由於 Frontpage 唔遵循W3C標準,所以又產生(1)果個問題。

3) 響香港,大部分人都係由細用 Windows 用到大,佢地響 Windows + IE 環境下成長,而香港中學電腦科又主打 Visual Basic, ASP等 Microsoft "技術",而呢d "技術"又只響 IE 運行正常。但宏觀世界,Visual Basic, ASP其實只佔不足 20%, 響 Internet 嘅 server side (不是 client side) 已經係 Linux, PHP, mySQL, 等技術佔優及普及 (大笪地就係用呢3種野搞出黎) ,形成另一個問題:響香港做website/webpage, d公司 expect 你用Microsoft的技術,但呢d野響W3C標準下的browser係不能正確顯示/運行 (例如馬會或部分銀行 website)

4) IE 不是 freeware.... 佢只可以響 Windows 運行(雖然過去有 Mac 版) ,而 Windows 不是 freeware. 因此有d組織推廣使用 free browser, ex. Firefox, Netscape, Opera 等令 Internet 可以向第三世界普及。(因為 Firefox, Netscape, Opera 等可運行於 free operation system, 例如 Linux, Google OS, Unix 等)

5) 速度 -- IE 係現今啟主流 browser 最慢,呢樣你上網好容易找到數據。

6) 安全性 -- IE 係現今啟主流 browser 最唔安全,其中一個原因係 IE 係"綑縛"咗 Windows 系統入面,好多"惡意代碼"、spamware等會經 IE 直插 Windows -- 呢樣你上網一樣好容易找到數據。

7) 最後就係上文講緊果 d 壟斷市場、反競爭法嘅法律問題。
發表於 15-1-2010 13:08:18 | 顯示全部樓層
多謝egg studio的解說,小弟對寫網頁一曉不通,亦不知 internet 世界咁大, 我決定由今天起嘗試用Firefox作為web browser, 準備好同IE講分手。但有關Firefox的問題可向你請教嗎? 我最擔心係用唔到網上理財,如PPS,網上銀行及"稅務易" 等....(之前俾個Java攪到我好煩,有d銀行要用較新的version,但有d又support唔到新version, update IE8後又用唔到PPS, 結果我現在要用3部電腦分別處理2間bank的網上銀行及PPS交費,
希望Firefox冇呢個問題啦
發表於 15-1-2010 13:50:47 | 顯示全部樓層
egg studio兄
以前基本上用html就得
係w3c同d唔知咩協會一齊修定(詳細可去自行去wiki睇)出一舊叫xhtml既東東,舊既coding都好難過到呢個w3c既標準,但細心一睇,其實照compile都冇問題的...好大因素係有某d商業原因..
發表於 15-1-2010 14:25:50 | 顯示全部樓層
第6點不成立
其實firefox 比人攻擊既次數係比IE更多
感覺上IE8"做"出來既樣亦比firefox安全(如防"釣魚"攻擊同防止惡意軟體等),firefox不見得有呢類既措施..

續樓上,Xhtml其中一樣好既地方就係同css formating既完美整合,係一d文字變色/特效方面對programmer更為方便,帶有"老豆既野","仔可以用"既遺傳性~
發表於 15-1-2010 14:29:21 | 顯示全部樓層
多謝egg studio的解說,小弟對寫網頁一曉不通,亦不知 internet 世界咁大, 我決定由今天起嘗試用Firefox作為w ...
alexphoto 發表於 15-1-2010 01:08 PM



    firefox有冇安裝ie tab?不過我冇網上銀行,亦少到馬會/lcsd等網頁,正苦做野就係咁,一勞永逸,唔想改唔想做maintainance,用得就得..
發表於 15-1-2010 14:31:38 | 顯示全部樓層
第7點,其實m$已經好左好多.因為世界上有幾個地方都為左呢d事告緊m$..
最起碼..我愛用lotus note多過outlook...因為java呢個cross platform language實在太牛b了
 樓主| 發表於 15-1-2010 18:03:22 | 顯示全部樓層
回覆 6# hongdonald

但 HTML 好多野都做唔到㗎。你試下用 HTML 寫個大笪地出黎~~

而 xhtml 係容許雙向資料傳送,配合 server side 先可以做到所謂 Web2.0 果d互動野。

而就係因為有幾種唔同嘅"技術"(我都唔知叫乜),所以我地寫 web 嘅人先需要 W3C 制定一個 standard 比我地。

而係咪商業因素,我又唔認為,因為遵循 W3C 嘅 browser 大部分係免費,但 IE 係要錢。

至於 Firefox 釣魚問題,Firefox 一早 built-in 咗。你睇 Firefox -- Preferences --  Security 就見。另外 Firefox 有好 Q 多 extension 可以加,你想防乜都有得防。

至於馬會及某d銀行,呢樣野已經比人小咗好多年 (特別係 Mac 人,因為冇 IE 入馬會買馬) 但要公平d,馬會及某d銀行唔係政府機構,而報稅, PPS, 圖書館等用 Mac + Firefox 都冇問題.

PPS + Firefox 問題可睇我舊 post
 樓主| 發表於 15-1-2010 18:13:17 | 顯示全部樓層
第6點不成立
其實firefox 比人攻擊既次數係比IE更多
感覺上IE8"做"出來既樣亦比firefox安全(如防"釣魚"攻擊 ...
hongdonald 發表於 15-1-2010 02:25 PM


第6點係講 IE 係"綑縛"咗 Windows 系統入面,好多"惡意代碼"、spamware等會經 IE 直插(攻擊) Windows 系統。相對上 Firefox 及其他 browser 沒有"綑縛"咗響系統入面,經 browser 攻擊系統情況唔夠 IE 多 (上網有data自己搵搵)
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 30-4-2024 08:25 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表