找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 6435|回復: 1

[推介/評論] 三餐牛肉 (下) 之 沙田 Mr Steak -- 從頭到尾都好食之選

[複製鏈接]
發表於 5-7-2011 23:43:13 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
今日早午晚三餐都係食牛,而其中午晚兩餐都要介紹吓,所以分上下兩 post,以免讀者搞錯兩間食肆。

之於早餐都係普通茶餐廳嘅沙爹牛肉麵 + 餐飲凍奶茶,冇乜特別,可以不提。

下集講晚餐

晚餐仍然響沙田;如果平時多響沙田出沒,應該知道沙田最大商場內食嘢唔平,平日一餐午餐唔過一舊就算平。平時新下午茶時段幫趁過 Mr Steak ,下午茶約 $60-$80,不過食物質素高,就算下午茶都做得好有心。

今日試吓晚餐,發現晚餐比下午茶抵!我 order 了網燒澳洲和牛,價錢二百多 d,已經有湯 + main course + 甜品 + 咖啡或茶。

我不愛和牛,因為我屬美國牛肉派。不過見和牛前面有 "澳洲" ,咁即係唔係和牛,所以立刻 order。

餐湯有約四款 (唔要餐湯可選沙律),我選咗黑松露大蒜湯。二百零蚊一 set dinner 當然唔相信有黑松露,黑松露汁都冇、黑芝麻扮黑松露亦冇,不過我最懷念嘅係大蒜湯 -- 當年去某國家旅行,日日飲大蒜湯。大蒜湯很濃,回味無窮。

DSC00182.jpg

澳洲和牛上枱,一刀切落去,好!唔係日本和牛。入口雖不及美國牛果種重牛肉味,不過油份及牛味適中。牛肉表面燒得香脆,裏面鮮紅、肉質有咬口。

之後 order 凍奶甜品及咖啡。凍奶做得唔錯,而咖啡用豆磨,並非咖啡粉沖,配全脂奶一小瓶。雖則唔係乜嘢高成本,不過坊間一 d 中價西餐廳都不論咖啡或茶,一律花奶了事。

Mr Steak 有幾間分店,不過冇連鎖店果 d 工業化烹飪流程,反而廚師烹得有心機,值得一去再去。

發表於 6-7-2011 00:35:47 | 顯示全部樓層
Mr. Steak 我吃過CWB的幾次,都覺得不錯,可以一試~
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 28-4-2024 10:30 AM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表