找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 11543|回復: 0

[賽後報告] 炎夏九龍坑山單車遊

[複製鏈接]
發表於 20-6-2011 22:08:39 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
今日炎熱天氣警告,最啱練體能。趁中午最熱時,踩上近年單車界幾熱門嘅九龍坑山。

九龍坑山位於大埔及粉嶺之間,其中有一小段與衛奕信徑重疊,不過重疊位置不屬於郊野公園,車手可以放心。起點響九龍坑村,沿長命斜上至氣象站,雖然路程較上大帽山氣象站短,不過難度比較高,因為全條山路都係浮沙碎石,而且斜度較大,類似上年大笪地單車團去過嘅華山。

冬天時上到山頂約半個鐘,不過今天實太熱,所以踩咗成一個鐘先到。

今日趁炎熱練體能不止我一個。上山時遇到幾十隊 PTU ,每人背住 2L 水上九龍坑山。差不多到山頂時,見到一隊特別快、特別 fit 嘅 PTU -- 單車上山點都快過用腳 -- 所以稍後先響山頂見番佢地,及幫佢地影相 (應該係用嚟做 reference,證明佢地已到了 check point) ,佢地知拋離第二隊差唔多半小時,所以乘機響山頂抖抖。PTU 繼續向康樂園進發,而我則沿路折返。落山就當然爽,不消十分鐘就返到山腳。

untitled_panoramssa1.jpg
於山頂飽覽大埔。近處中央為大埔工業村,左邊是吐露港,右邊是大埔市中心,右上角可見大帽山氣象站。最右邊的石屎山徑為衛奕信徑第八段,而第八段與第九段之接壤正是我影相的地方。對岸正中的高山是馬鞍山。

untitled_panorama2.jpg
中間的山徑通往沙螺洞;左邊的山徑就是漁護署形容 "極費力難行之山徑" 的衛奕信徑第九段 (上八仙嶺)

dsc00167.jpg
最 fit 嘅 PTU 小隊繼續操練,向康樂園進發。

dsc00174.jpg
通往沙螺洞的山徑位於氣象站後,十分隱蔽。

dsc00166.jpg
九龍坑山氣象站


您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 29-3-2024 11:07 PM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表