找回密碼
 登記成會員
搜索
查看: 6535|回復: 0

[推介/評論] 廣東省綠道圖分享

[複製鏈接]
發表於 26-1-2012 17:40:36 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

登記成為會員,看更多精采內容!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?登記成會員

×
有上大陸踩單車經驗嘅會員,都應該踩過或聽過綠道。綠道即係香港所謂嘅單車徑,不過規模就大好多,同配套設施都比香港先進。

我不下踩過五、六次綠道,大部分都設計優良,至少唔會好似香港咁路中間棟個神主牌,而且響大陸踩單車,由於大陸總體駕車者水平比香港人高(特別果班自稱職業司機嘅小巴佬及的士佬),佢地知道單車、牛車、“浦浦仔”等都係道路使用者,所以唔會閘你,亦會響路口讓你。

響廣東省省政府網站 (http://www.gd.gov.cn/tzgd/tzgdzt/ldw/) 下載咗廣東省綠道圖,細看後,最長果條就係 2 號線,全長 480 公里,終點就係講咗幾年都未去到嘅海龜島。而每次上大陸踩單車都越嚟越平果條不停趕工嘅「珍珠養殖場」XC 路,及上次到大亞灣核電廠結果搵唔到果條都係綠道一部分。

ldwght0sm.jpg

因原圖太大,請 download 附件,或直接到省政府網站下載。

ldwght.jpg.zip (740.96 KB, 下載次數: 0)

另外,引述上年新華社報導,原來綠道有 free WiFi,真係大陸乜都有。(我係香港中國移動用戶,唔知用唔用到?)

新華社廣州2月28日電(記者 葉前)在全長2372公裏的廣東省珠三角城市綠道上,你將免費享受WLAN無線上網服務。

    這是中國移動廣東有限公司總經理徐龍28日在廣州披露的。作為其“優質服務,滿意100”八項服務舉措的其中一項,廣東移動將為廣東各地市綠道區域免費提供WLAN(無線局域網)上網服務。目前,免費無線網絡已在珠三角城市的綠道區域全面鋪開。

    今年1月,全長逾2300公裏的珠三角綠道網全線貫通。如今,圍繞綠道安排周末,踏著單車遊南粵,已經成為珠三角城市許多市民的生活常態。

    現在,除了在綠道體驗大自然的氣息,廣東市民還可以攜帶上心愛的平板電腦、PSP遊戲機等現代電子消費品,免費體驗無線網上衝浪,為綠色田園式的休閒之道增添了幾分現代科技的氣息。

    目前,廣東移動客戶在法定節假日已能在家裏和街頭享受無線上網服務。而此次針對綠道區域提供的免費無線上網服務則是全天候提供。


您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 登記成會員

本版積分規則

聯絡|手機版|香港大笪地

GMT+8, 27-4-2024 03:19 AM

Powered by Discuz! X3.5

Copyright © 2001-2024 Tencent Cloud.

快速回復 返回頂部 返回列表