香港大笪地

標題: 在Mac OSX 以速成輸入中文字,如何不用按space? [打印本頁]

作者: Homan    時間: 25-3-2011 12:00 AM
標題: 在Mac OSX 以速成輸入中文字,如何不用按space?
有朋友問我以下問題:

剛剛買了mac,但發現用速成打中文時,要㩒spacebar才會彈隻字出哩,好煩,有無計。
最好可以用spacebar可以scroll down 選擇字欄,唔洗用箭咀。


不過小弟呢一刻無mac在手,有無兄弟可以解答?
作者: Homan    時間: 10-5-2011 02:00 AM
我知道了…
原來要在prefernce 中 tick "use dynamic prompt"
(, 下載次數: 19)

網上search 到好多人都想將mac的輸入變到同windows 一樣,
但其實,在速成來講,mac 的速成其實比windows的合理又聰明…
只係要花少少時間去習慣啫…




歡迎光臨 香港大笪地 (https://www.photomarket.hk/) Powered by Discuz! X3.5